Avajang (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
من هم X99 دارم و همچنین دوتا دکمه اورکلاک و فست بوت و تست کردم عملیاتی نیست به اون حدی که شما تغییراتی رو حس کنید بنظرم بیشتر تبلیغاتی هستش
Avajang (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
آقا اگه بورد خودتون فقط فست بوتش مشگل داشت به نظر من برید برد خودتون رو پس بگیرید
فست بودت چیزی نیست که شما بخواین برد خودتون که میدونید چه کار باهاش کردین و خوب نگهداری شده رو با یه برد تعمیری -رفرش-یا هر برد دیگه ای تعوض کنین البته اگه برد شما رو به بیچاره دیگه نداده باشن و بتونین بردتون رو پس بگیری
اینم بدون اینجا ایرانه
ما هر کاری میکنیم که از تعهدمون شونه خالی کنیم
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
Avajang (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
اروری که می داد مربوط به ایراد پل جنوبی بود. همون فست بوت هم وقتی قابل استفاده نباشه یعنی بورد مشکل داره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SOHR@B برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته اون بورد g1 خودم به لطف تراشه plx امکان sli به صورت 16/16 رو فراهم میکرد. از لحاظ صدای آنبورد هم کاملاً منطبق با استاندارد های روز آنبوردهای گیمینگ بود.هیچکدوم از اینا رو این بورد oc نداره!
اما متاسفانه دوستان در آواژنگ بعد از این همه پیگیری اصرار دارن که به زور Z87X-SOC جایگزینش کنن که برای اورکلاک با نیتروژن طراحی شده و امکاناتش برای کاربری مثل من با یه بورد 300 تومنی فرقی نداره.
البته من فعلاً اظهار نظر نمی کنم تا ببینم آخرو عاقبت این ماجرا به کجا ختم می شه
Avajang (30-08-15), M3RS4D 50062 (30-08-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوست عزیز؛
دوست عزیز تنها جایی که شما میتونید ساپورت رسمی بگیرید اینجا هست و برای جلوگیری از ناهماهنگی همین جا دنبال کنید. البته توی تاپیک در لیون کامپیوتر هم تیم فنی به زودی ریپلی میکنند در این رابطه.
هیچ مسئله ای نیست. چون شما تمایل به برد G1 دارید و این حق شماست یک مادربرد G1 Sniper 5 با مادربرد شما تعویض میشه. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مواردی که کاربران دیگه ای مشکلی با مادربرد ها یا کارت گرافیک های گیگابایت با گارانتی آواژنگ دارند هم خیلی ساده تاپیک مجزا بزنید و منتظر تیم پشتیبانی باشید. تیمی با بیش از 5 نفر پرسنل تقریباً شبانه روزی اینجاست تا دقیقاً به شما عزیزان خدمات ارائه کنه. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (30-08-15), Shahryar (01-09-15), SOHR@B (30-08-15), خبات کریمی (30-08-15)
|
دوست گرامی لطفا برای نتیجه اقداماتی که در راستای حل مشکل شده و به پایان رساندن تاپیک محبت کنید و اعلام نتیجه بفرمائید .
با تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در صورت رضایت از مجموعه پشتیبانی آنلاین گیگابایت در تاپیک زیر نظر خودتون را اعلام کنید .
دفترچه تجربیات کاربران از e-Support گیگابایت در ایران
نمی خواستم این تاپیکو دوباره بالا بیارم اما چون گفته بودید اعلام نتیجه کنم خدمتتون عرض می کنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بورد جایگزینی که از دفتر مرکزی آواژنگ تحویل گرفته بودم رو دیروز تست کردم. نه تنها این بورد آکبند نیست بلکه مثلاً کارت وای فای این بورد روی کیس احتمالاً oc station پیچ شده (جای کج شدن ناشی از پیچ شدگی کاملاً مشخصه اگه خواستید عکس می گیرم) احتمالاً برای شویی نمایشگاهی چیزی ازش استفاده کردن
صدای فن هیتسینک بورد جایگزین زیاده.حداقل باید چند روز کار کرده باشه. پیچ های فن هم شل بودن در حدی که مجبور شدم با چارسو سفتش کنم!!!
هر چی که هست , این بورد آکبند نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انقدر که بر سر تعویض این بورد علاف شدم و اعصابم خورد شد تا بحال با هیچ گارانتی چنین مشکلی نداشتم. البته من قدر دان زحمات شما هستم چون اگه پیگیری ها شما نبود همینم نمی دادن. اما گفتم شما هم در جریان باشی بورد آکبند نیست!
دوست عزیز مادربرد رو حضوری تحویل نگرفتید ؟ در محل خدمات آواژنگ بررسی میکردید و اعلام میکردید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انتظار که ندارید تک تک متعلقات بورد رو اونجا باز کنم و بررسی کنم؟ یا قطعه ببرم اونجا بورد رو روشن کنم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
گفتم که دیگه برام اهمیتی نداره. خیلی خیلی بیش از ارزش این بورد و هر بورد دیگری وقت و اعصابم درگیر این قضیه بچگانه شده آخرشم چیزی شد که نباید می شد. فقط خواستم بهتون اعلام کنم که ما فهمیدیم بورد آکبند نبوده آدم رو چیز دیگه ای فرض نکنید. امیدوارم این آخرین تجربه من از آواژنگ باشه. همونطور که از خرید پاور کولرمستر بخاطر این به اصطلاح گارانتی منصرف شدم.
موفق باشید
Avajang (16-09-15), M3RS4D 50062 (04-09-15), Shahryar (09-09-15)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mm65 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام دوست عزیز،
پوزش ما را پذیرا باشید بابت تاخیری که بوجود اومد. ما کل جریان دوباره پیگیری کردیم برای شما، از محل تهیه قطعه جایگزین شما تا ارسالش به دفتر خودمون و ... و نتیجه به این شکل هست:
مادربردی که به شما تحویل داده شده "نو" و استفاده نشده بوده اما آکبند نبوده. دقت کنید که طبق سیاست های گارانتی شرکت آواژنگ به جز گارانتی رویال که یکسال تعویض هست، بقیه موارد شش ماه تعویض هست و مابقی میتونه تعمیر باشه و شما مادربردتون بیش از 6 ماه خریداری شده بوده که مشکل پیدا کرده. اما با این اوصاف در نهایت مادربرد شما با یک مادربرد نو تعویض شده.
پس اولین موضوعی که باید دقت کنید این هست که شرکت آواژنگ طی این مدت در کنار شما بوده تا رضایت شما فراهم شده باشه. صدای فن هم که می فرمایید سفتش کردید یا کجی کارت وای فای این خیلی دلایل میتونه داشته باشه من جمله حمل، بسته بندی یا ویترین و خیالتون راحت باشه که مادربرد استفاده نشده و این موضوع را بازم چک کردیم به خاطر شما. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موضوع خیلی مهم که قبلاً هم گفته شد اما شما توجهی نکردید، اینجا تنها جاییست که بایستی پیگیر موضوع باشید، اگر میخواهید موضوعی را واقعاً پیگیری کنید فقط از طریق انجمن گیگابایت در شهر سخت افزار پیگیری کنید در غیر این صورت شرمنده شما میشیم و کیفیت پاسخگویی طبیعیست که میاد پایین در تظر شما. ممنون میشیم رعایت فرمایید ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در رابطه با کولر مستر هم جالب هست که بدونید تقریباً هیچ نارضایتی روی کولر مستر توی دیتابیس رضایت مشتریان ثبت نشده، پس خیلی ساده اگه شما ناراضی بودید از گارانتی میتونید در انجمن کولرمستر تاپیک بزنید و مطرح کنید تا ما را برای شما پیگیر بشیم.
دوست عزیز، ما و تیم خدمات و مارکتینگ و ... جدا از هم نیستیم و همه دست در دست هم داریم سعی میکنیم که بهترین کیفیت خدمات در ایران را ارائه کنیم. اما ممکن هست که مشکلاتی پیش بیاد اما حداقل تضمینی که آواژنگ نسبت به رقبا داره اینه که شما میتونید از طریق اینجا، بخش رضایت مشتریان و ... ، موضوع را پیگیری کنید. چیزی که همین طوری که میبینید در شرکت های نیست، حداقل فعلاً.
در نهایت باز هم تاکید میکنیم ما حتی پیک موتوری از انبار تا اینجا و ... را هم چک کردیم. مادربرد نو هست و استفاده نشده. پس با خیال راحت استفاده کنید ازش و بدونید ما پشتتون کماکان هستیم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (16-09-15), M A H R A D (16-09-15), mm65 (16-09-15), Shahryar (16-09-15), خبات کریمی (16-09-15)
درود.وقت به خیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین که خودتونم اعتراف کردید که آکبند نبوده برای من کافیه اثبات حقانیت در ادعای صورت گرفته رو با هیچ چیزی نمی شه عوض کرد. نیازی هم به عذرخواهی نیست.
بنده نگفتم کجی کارت وای فای . گفتم جای پیچ شدن روی کارت وای فای هستش. پشت ویترین که کارت وای فای رو پیچ نمی کنن دوست عزیز! همون حدس خودم محتمل تر هستش. این بورد احتمالاً در نمایشگاه یا شوی محصولات گیگا یا چیزی شبیه به این مورد استفاده قرار گرفته. مثلاً روی یک کیس اسکلت باز مثل oc station و ...
ضمناً سوء تفاهم نشه. من گفتم بخاطر نوع خدمات آواژنگ و تجربه ای که از این شرکت بدست اومد , از خرید محصولات کولرمستر هم که با این گارانتی هستش منصرف شدم.
در مورد خدماتتون هم عارضم که اگه مثل بعضی از شرکتای دیگه که متاسفانه تعدادشونم روز به روز کم تر می شه و به نوعی در حال انقراض هستن, بخش گارانتی از ابتدا درست به وظیفه خودش عمل کنه, نه نیازی به پیگیری از فروم های سخت افزار وبه اصطلاح ای ساپورت هستش و نه بنر زدن در فروم های مختلف . نمی خوام نامی از شرکت دیگه ای ببرم که به تبلیغ له اونها و تهدید علیه شما متهم بشم. همون روز که مدیرتون از آواژنگ با من تماس گرفت و مدعی بهترین گارانتی بود, هر چه لازم بود گفتم و بهشون توضیح دادم و نام هایی بردم که علی رغم کوچک تر بودن در نام و نشان و تبلیغات خیلی اندک , بزرگ تر از ظرفیت خودشون ظاهر شدن.
در پایان هم برای گروه آواژنگ آرزوی توفیق روز افزون چه در امور شرکت و چه در اموری که مربوط به عمل به تعهدات نسبت به مشتریانشون می شه آرزومندم.
جا داره تشکر و قدردانی کنم از مدیریت محترم شهرسخت افزار که علی رغم به اصطلاح خانه زاد بودن آواژنگ در این فروم , اجازه دادن از شرکت نام برده انتقاد کنم و بر خلاف فروم های دیگر قفلی بر دهان منتقد نزدن .
با تشکر.موفق باشید.
M3RS4D 50062 (16-09-15), RAVYY (17-09-15), Shahryar (19-09-15), خبات کریمی (16-09-15)
|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks